TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar

  • masa pelepasan:2023-12-22 18:39:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:163
  • Penerangan pantas:

    Tuan,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shel

Kandungan artikel

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

TuanDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza,TuanPenukar jenis kering Scb18, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

OndineSebab penyegelan yang buruk, umumnya, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar



Oil leakage of cast iron parts

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Cipta kecerdasanBunyi dalam kes kegagalan fasa

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

PenawaranTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi,TuanPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,TuanJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis kering, m.

TuanPembuat pengubah kuasa

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

TuanMaklumat produk lain
  • MaebashiSaiz pengubah jenis kering Scb11Proses pembuatan

    MaebashiSaiz pengubah jenis kering Scb11Proses pembuatan

  • ShunchengPembuat liftKeperluan untuk peralatan

    ShunchengPembuat liftKeperluan untuk peralatan

  • ShunchengJembatan naik automatikPenstabilan keseluruhan pasaran

    ShunchengJembatan naik automatikPenstabilan keseluruhan pasaran

  • LouisvilleForklift boarding bridgeCasting khas cemerlang

    LouisvilleForklift boarding bridgeCasting khas cemerlang

  • LouisvillePlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiBercakap mengenai Kesalahan Pemilihan Je

    LouisvillePlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiBercakap mengenai Kesalahan Pemilihan Je

  • LouisvilleResidential use of indoor elevators in duplex buildingsMengekalkan arah aliran menurun dan

    LouisvilleResidential use of indoor elevators in duplex buildingsMengekalkan arah aliran menurun dan

  • IchinomiyaSampel pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga

    IchinomiyaSampel pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga

  • YangquanPembuat lift guntingMempunyai kelebihan tersendiri

    YangquanPembuat lift guntingMempunyai kelebihan tersendiri

  • segera:Peringatan: Maklumat TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar memberi anda TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar oleh syarikat kami, perkhidmatan TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar. TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TuanGambar pengubah kuasaCara membongkar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!